کانال رایگان لایو ترید فیوچرز سیگنالچی

فهرست مطالب

ورود شما به این صفحه به این معناست که قصد ورود به کانال لایو ترید فیوچرز سیگنالچی را دارید که یکی از خدمات رایگان آکادمی سیگنالچی می باشد. در این کانال ما سعی می کنیم ترید های فیوچرز خود را بصورت لحظه ای با شما به اشتراک بگذاریم تا در کنار هم بتوانیم از بازار پرپتانسیل اما پرریسک ارز دیجیتال کسب سود کنیم.
در این کانال علاوه بر لایو ترید فیوچرز، سعی می کنیم در کنار هم بصورت کامل مدیریت ریسک و سرمایه و همینطور روانشناسی و مدیریت احساسات را در ترید تمرین کنیم. هدف ما از راه اندازی این کانال ، ترید حرفه ای و کم ریسک در بازار فیوچرز می باشد تا شما بتوانید از تجربیات ما بصورت رایگان استفاده کنید و در این بازار کسب سود کنید.
 
 

خدمات قابل ارائه در لایو ترید

کانال لایو ترید سیگنالچی، پوزیشن های تیم تحلیلگر فیوچرز سیگنالچی با شما به اشتراک گذاشته میشود . پوزیشن های مربوطه دارایی نقاط ورود ، تارگت ها و حد ضرر می باشد. شما همزمان با ما وارد پوزیشن شده و ما در مدیریت پوزیشن شما را راهنمایی می کنیم.
در مواردی نیاز است بر اساس شرایط بازار تصمیم هایی از جمله بسته شدن زود از موعد پوزیشن ، ریسک فری کردن پوزیشن ، سیو سود کردن پوزیشن ، اضافه کردن مارجین ، کم کردن میانگین و غیره گرفته شود که بصورت عمومی در کانال اعلام میشود. در طول زمان ترید همکاران ما در حال بررسی لایو چارت مربوطه می باشند و در هر شرایطی شما را برای رساندن به سود راهنمایی می کنند. شما در کنار تمامی این موارد ، روش های مدیریت ریسک ، مدیریت سرمایه و همینطور مدیریت درست پوزیشن را آموزش می بینید که با تکرار آن در پوزیشن های مختلف به این موضوع مسلط خواهید شد.

چرا این خدمات رایگان می باشد؟

ترید و فعالیت در بازار معاملات آتی یا فیوچرز نیاز به تخصص و در کنار آن تجربه کافی دارد. ورود به این بازار بدون تجربه و آموزش ممکن است فرد سرمایه گذار را با خطرات جدی از دست رفتن سرمایه روبرو کند. امروز با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و همچنین وجود کانال های فراوان سیگنال که بدون هرگونه تخصص و تجربه ایجاد شده اند شاهد آن هستیم که افراد زیادی اقدام به پرداخت حق اشتراک های هنگفت برای عضویت در کانال سیگنال می کنند و نتیجه آن نه تنها سود نمی باشد ، بله بدلیل عدم داشتن تخصص مالک کانال ، سیگنال های غیر مهندسی منتشر و ضررهای سنگینی به افراد وارد می کند و نتیجه آن عدم اعتماد افراد به کانال های با پشتوانه درست و صحیح می شود.
در همین راستا آکادمی سیگنالچی تصمیم به راه اندازی یک کانال لایو ترید رایگان گرفت که اولا از عضویت افراد در کانال های سیگنال جلوگیری نماید و دوما آموزش های لازم را به علاقمندان این حوزه ارائه دهد تا با ذهنی باز و با اطلاعات کافی وارد این بخش شوند.

  •  

ورود به کانال

6 دیدگاه برای “کانال رایگان لایو ترید فیوچرز سیگنالچی

  1. علی‌اکبر طالبی :

    با سلام ودرود فراوان
    از اینکه آموزش وسیگنال رایگان به همنوعان خود دراین کشور عزیز که اکثرا مشکلات اقتصادی دارند اهدا میکنی

  2. Mehran bayani :

    دلم میخواد با سن بالای 60 سال بتونم درآمدی داشته باشم و چون بازنشسته نیستم و مزایایی ندارم بتونم کمک خرج باشم برای خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *